پیوند ها
موضوع:بررسی جایگاه و تاثیر اتاق بازرگانی وصنایع و معادن در اقتصاد کشور
هدف پژوهش: بهبود عملكرد و ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای انجام كاراتر و اثربخش تر فعالیت ها و وظایف خود در زمینه های گوناگون اقتصادی و بازرگانی در سطح خرد و كلان. 2) روش نمونه گیری افراد نمونه از نظر تعداد، جنس و غیره: روش نمونه گیری افراد تصادفی ساده از بین اعضاء است. 3) روش پژوهش: روش تحقیق با توجه به هدف تحقیق كاربردی است و از نظر جمعآوری اطلاعات كتابخانهای و میدانی میباشد. 4) ابزار اندازه گیری: اطلاعات مورد نیاز از طریق بررسی اسناد و مدارك جمع آوری گردیده و برای آزمون فرضیات از روش آزمون رتبه ای فریدمن و آزمون نسبت ها استفاده شده است. 5) طرح پژوهش: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تاثیر زیادی بر شاخصهای اقتصادی كشور دارد. 6) نتیجه كلی: اتاق بازرگانی تاثیرگذاری زیادی بر شاخصهای اقتصادی كشور ندارد. اعضاء در فعالیت های اتاق بازرگانی مشاركت زیادی ندارند. اعضاء از فعالیت های اتاق بازرگانی رضایت نسبی دارند. پایان نامه: برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی محصول خریداری شده خود را انتخاب کنید و برروی "خرید محصول انتخابی" کلیک کنید .
|
برچسب های مهم