با عرض سلام و ادب تمام محصولات سایت ما دارای ضمانت و کاملا قانونی می باشد.

درمان قطعی و همیشگی زود انزالی (بدون بازگشت)


 

 

چطور درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردم

 

سرانجام علت اصلی زود انزالی کشف شد

 

درمان زود انزالی به دور از هیاهوی تبلیغات ؛

مطلبی که میخوانید تبلیغات نیست لطفاً تا آخر با دقت بخوانید چون مطمئنیم هم شگفت زده خواهید شد هم به نتیجه خواهید رسید

 

باز هم تأکید میکنم مطلب زیر رو با دقت بخون دوست من...

 

* درمان زود انزالی بدون مصرف هیچ گونه دارو یا قرص های شیمیایی و یا مواد مضر و غیر طبیعی یا اسپری های موقت با عوارض بالا

* بدون استفاده از هیچ گونه آلت و وسایلی که ممکن است صدمات جبران ناپذیری در پی داشته باشند

* درمان ساده این مشکل پیش روی شماست که مادام العمر و برای همیشه مشکل زود انزالی شما برطرف شود

 

اگر برای درمان زود انزالی (انزال زودرس) عجله دارید و دنبال درمان یک شبه هستید همین الان این صفحه را ببندید. روشی که ما ارائه میکنیم حداقل ۲۷ روز تا یک ماه زمان نیاز دارد تا نتایج آن را بطور خیلی محسوس مشاهده کنید و حدود سه ماه زمان نیاز هست تا به‌ وضعیت ایده‌آل برسید و مشکلتان بطور کامل و دائمی رفع شود

 

متأسفانه یک اشکالی که در جامعه هست این است که ما ایرانی‌ ها عجول و تنبل هستیم و از این نقطه ضعف خیلی‌ ها استفاده می‌کنند ، مثلا شاهد هستیم که‌ تبلیغ می‌ شود ؛ جادوی کاهش وزن در یک هفته ! و خیلی هم فروش‌ می‌کند. اینقدر عجول و تنبلیم که منتظر معجزه‌ ایم و حاضر نیستیم به‌ خودمان تکانی بدهیم.

چند وقت‌ پیش دوستم می‌ گفت اگر تبلیغ شود که قرصی به بازار آمده که با خوردنش شما در‌ کنکور قبول‌ می‌ شوید کلی فروش می‌ کند.

 

در این‌ برنامه تلویزیونی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است ، تکنیکی برای حل مشکل زودانزالی ارائه می کند که بسیار مزخرف و احمقانه است و حتی این مشکل را تشدید می کند. دانلود این ویدئو

به طور خلاصه این‌ کارشناس توصیه میکند کسانی که زودانزالی (انزال زودرس) دارند ، در هر مرتبه رابطه جنسی دو بار انزال داشته باشند ، یک بار چند ساعت قبل از رابطه جنسی اصلی کاری کنید تا خیلی زود آبتان بیاید... چند ساعت بعد رابطه جنسی اصلی را انجام دهید ، که این رابطه طولانی تر خواهد بود!!

 

این تکنیک اشکالات زیادی دارد

اول : همین که شما سعی میکنید در رابطه اولی زود آبتان بیاید در دراز مدت این‌ مشکل را تشدید میکند ، چون اصولا این مشکل زمانی آغاز میشود که ما خودمان سعی میکنیم خیلی زود آبمان بیاید.

دوم : معمولا اگر شما در یک روز آبتان بیاید برای رابطه‌ جنسی در همان روز چندان رغبتی نخواهید داشت. یا اگر رابطه هم داشته باشید برایتان زیاد جذاب و لذت بخش و پرهیجان نخواهد بود.

توصیه میشود حتی اگر خیلی جوان و تازه کار و پرانرژی هستید باز هم بیشتر از روزی یک بار رابطه جنسی نکنید. چون افراط در رابطه جنسی باعث میشود زود عطش شما فروکش کند.

اصولا دو چیز میل جنسی را به شدت کاهش میدهد، اولی افراط و دومی تفریط... ینی اگر کسی مدت زیادی این میل را در خود سرکوب کند و فعالیت جنسی نداشته باشد به تدریج این میل در او میمیرد...

و برعکس هم اگر کسی در این کار زیاده روی کند باز هم به شدت میل جنسی او کاهش پیدا میکند.

جالب است بدانید میانگین‌ جهانی رابطه جنسی هر سه روز یک بار است.

سوم اینکه روشی که این آقا توصیه میکند خودم تجربه کرده ام و باز هم جواب نگرفته ام. رکوردی که در این زمینه داشته ام ۷ بار انزال در یک رابطه جنسی بوده که باز هم میانگین مدت زمان دخول برای هر انزال کمتر از یک دقیقه بود. نکته تلخ قضیه این است که برای مرتبه آخر او خیلی داشت لذت میبرد و حین دخول از من خواست آبم دیرتر بیاید ! ولی باز هم نتوانستم و در اوج شرمندگی فقط یکی دو ثانیه دیرتر بیرون کشیدم و همین موضوع باعث شد بترسد حامله شده باشد و کل اون رکورد شکنی با سرافکندگی و ترس و استرس اینکه او حامله شده است به پایان رسید. من همه روش های درمان زودانزالی که قبلا امتحان کرده ام را برای شما توضیح میدهم تا نوبت برسد به روشی که واقعا برای من جواب داد.

کاندوم های تاخیری :

اصلا با کاندوم میانه خوبی ندارم چون میدانستم لذت را خیلی کم‌ میکند ولی برای درمان زودانزالی ابتدا به کاندوم های تأخیری متوسل شدم ولی نتیجه اصلا رضایت بخش نبود. اینگونه کاندوم ها فقط اندکی بر طولانی کردن مدت رابطه تأثیر میگذاشتند و به نظر میرسید آن هم بخاطر این است که لذت را کم میکند.

البته نمیتوان لذت را با اعداد و ارقام بیان کرد ولی تقریبا ؛

رابطه جنسی بدون کاندوم : لذت ۱۰۰ ، مدت زمان دخول ۳۰ ثانیه

رابطه جنسی با کاندوم : لذت ۵۰ ، مدت زمان دخول ۱ دقیقه

البته به این هم توجه داشته باشید که در رابطه جنسی با کاندوم نه تنها لذت خودتان کم میشود بلکه لذتی که به شریک جنسیتان میدهید هم کم میشود.

 

اسپری های تأخیری :

در این روش برعکس روش قبل لذتی که به شریک جنسیتان میدهید کم نمیشود ولی اشکال بزرگ آن ، این است که خودتان هیچ لذتی نمیبرید!

این اسپری ها آلت را بی حس میکنند و حتی یک بار خودم آنقدر اسپری زیاد زده بودم که بعد از نیم ساعت دخول هم به انزال نرسیدم.

معمولا کسانی که از اسپری تأخیری استفاده میکنند مخفیانه این کار را انجام میدهند تا به شریک جنسیشان پز بدهند که به قول خودشان کمر سفتی دارند و حین عمل جنسی هم فقط نقش بازی میکنند که دارند خیلی لذت میبرند.

فریب کاری در رابطه جنسی کار نادرستی است ولی بگذارید خاطره خودم را بگویم : خیلی دوست داشتم پیش شریک جنسی ام سربلند باشم ولی وقتی دید بعد از نیم ساعت دخول خسته شده ام و از انزال هم خبری نیست فهمید که از اسپری بی حسی استفاده کرده ام. البته حین عمل دخول هم چند بار سوتی دادم و با اینکه آلتم بیرون افتاده بود باز هم خودم را بالا پایین میکردم.

واقعیت اینجاست که اسپری بی حسی بعضی وقتها آنقدر قوی عمل میکنند که آلت هیچ حسی ندارد!

روش بعدی:

استفاده از قرص های تأخیری

روش بعدی که برای درمان زودانزالی به آن متوسل شدم استفاده از قرص های تأخیری بود که با ویاگرا شروع کردم. دوستم میگفت ویاگرا مشکلت را ممکن است حل کند.

این قرص ها اصلا و ابدا مدت زمان رابطه را افزایش نمیداد فقط شدت نعوظ یا همان راست شوندگی آلت را افزایش میداد ولی اشکالش این بود که فشار خون را بالا میبرد طوری کن گرمم میشد و نفس نفس میزدم و حتی طپش قلب پیدا میکردم. البته شاید شما این مشکلات را با اینها نداشته باشید چون ژنتیک هر آدمی متفاوت است ولی بهر حال این قرص ها بیشتر برای پیرمردها مناسب است که مشکل نعوظ (راست شوندگی) را حل کند یا میل جنسی را در آنها بیدار کند. ماده مؤثر ویاگرا ، سیلدنافیل که فقط برای حل مشکل نعوظ استفاده میشود. ویاگرا را می توانید از داروخانه ها بدون نسخه با نام ارکتو بخرید.

یک جور قرص هایی با نام جگوار و ویگادول را از ناصر خسرو خریدم ، اینها هم مشکلات من را حل نکرد ولی بطور عجیبی میل جنسی را افزایش میداد و اعمال جنسی را خیلی رمانتیک و رؤیایی میکرد ولی بعدها فهمیدم در این قرص ها از مشتقات مواد مخدر استفاده میشود.

قرص بعدی : ترامادول

استفاده از این قرص برایم ماجراجویی بود چون میدانستم این قرص نوعی ماده مخدر است.

باز هم این قرص را از ناصر خسرو تهیه کردم قیمتش خیلی ارزانتر از ویاگرا بود. قیمت ویاگرا ورقی ۲۵ هزار تومان آب میخورد که ۳ قرص داخل آن بود ولی ترامادول ورقی ۳ هزار تومان بود که ۱۰ قرص داخل آن بود.

توصیه به استفاده از ترامادول را از خیلی ها شنیده بودم.

این قرص را باید حدود یک ساعت قبل از شروع رابطه بخورید و تا اندازه ای (نه در حد مناسب) زمان رابطه و دخول را افزایش میدهد و از طرفی میل جنسی را هم افزایش میدهد و حتی یک مزیت دیگر هم دارد که حالت بسیار رؤیایی به رابطه میدهد ولی اشکالات و معایب زیادی برایم‌ داشت :

اول اینکه این قرص و همه مخدرها یک اشکال بزرگ دارند و آن اینکه این قرص ها رابطه انسان با واقعیت را کمرنگ میکنند. اصلا رابطه جنسی همراه با کمی احساس نعشگی شبیه احساس خواب آلودگی در مجموع زیاد هم لذت بخش نبود. من دوست داشتم موقع رابطه جنسی کاملا هوشیار باشم ، لذت را با تمام وجود لمس کنم و خود واقعی ام را عرضه کنم.

دوم اینکه بعد از استفاده از این قرص تا چند روز حالت خواب آلودگی و بیحالی داشتم و با اینکه و با اینکه مدت زمان خواب شبانه ام به ده ساعت افزایش پیدا کرده بود (یک خواب لذت بخش و آرام) ولی بعد از بیدار شدن اصلا احساس سرحال بودن نداشتم. در مجموع حس خوبی نبود...

به خودم میگفتم : بدبخت بیچاره بخاطر یک دقیقه دخول بیشتر تریاکی شدی رفت...

اشکال بزرگتر این قرص ها علاوه بر اینکه اعتیاد آور است، این است که بعد از مدتی باید مقدار مصرف را افزایش دهید تا روی شما تأثیر داشته باشد و اگر باز هم ادامه دهید خطر روی آوردن به تریاک و هروئین و هر جور مواد مخدر دیگری به شدت شما را تهدید میکند.

بخاطر همین عطایش را به لقایش بخشیدم... و اما روشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و آن موقع بود که فهمیدم رابطه جنسی تا چه‌ حد می تواند لذت بخش باشد. شروع کردم به تحقیق در اینترنت البته نه از منابع فارسی ، بلکه جدیدترین و ناب ترین مقالات علمی دنیا در این زمینه را زیر و رو کردم.

تا اینکه این‌ کتاب را پیدا کردم...

 

 

آیا ارگاسم چند مرحله ای را تجربه کرده اید؟

 

آیا ارگاسم بدون انزال را تجربه کرده اید؟

 

متأسفانه اکثر قریب به اتفاق ایرانی ها عبارت های ارگاسم چندگانه و ارگاسم بدون انزال را نه تنها بلد نیستند و تجربه نکرده اند بلکه حتی اسمش را هم نشنیده اند.

درمان قطعی و تضمینی زودانزالی بدون بازگشت تا آخر عمر

 

 

این کتاب آخرین متد پزشکی برای درمان قطعی و بدون بازگشت زودانزالی میباشد که قیمت آن در مقایسه با داروها و یا تجهیزاتی که در این رابطه عرضه میشود تقریبا صفر است.

کتابی که در عرض ۲۷ الی ۳۰ روز با روشی بسیار شگفت انگیز ، بدون صرف هزینه های اضافی و زیان آور و بدون هیچ وسیله و یا دارویی ، شما را به وضعیت ایده آل برای انجام روابط زناشویی رسانده و یک رابطه ۳۰ ثانیه ای یا ۱ دقیقه ای را به ۳۰ دقیقه و بیشتر تبدیل میکند ، نکته مهم این کتاب و آموزش آن که بارها هم گفته شد این است که شما دیگر به زودانزالی دچار نخواهید شد. پس همانطور که گفته شد شما هزینه زیادی بابت به نتیجه رسیدن و درمان زودانزالی نخواهید کرد ، با هزینه ای کم یکبار برای همیشه بطور کامل این مشکل را حل میکنید و بطور قطع روحیه و اعتماد به نفستان چندین و چند برابر خواهد شد.

متن کامل ترجمه فارسی این کتاب

به همراه

فایل تجربه های شخصی خودم

و چندین فایل آموزشی مفید در همین زمینه

را به قیمت 25000 تومان میتوانید دانلود کنید.

 

لینک دانلود کتاب ها و فایل های همراه بلافاصله پس از پرداخت به شما نشان داده می شود و به ایمیل شما ارسال می گردد.

محتوایی که پس از پرداخت آنلاین برای شما نشان داده می شود ، شامل :

فایل اول : ترجمه فارسی کتاب ارگاسم چند مرحله ای در مردان ۱۴۹ صفحه

فایل دوم : تجربه های شخصی خودم در درمان زود انزالی (راهنمای انزال)

فایل سوم : یک کتاب بسیار مفید ۱۵۴ صفحه ای دربارن آموزش های جنسی به زبان فارسی (مصور)

فایل چهارم : کتاب جامع آموزش انواع ماساژ جنسی به زبان فارسی

فایل پنجم : شامل دو کتاب بسیار با ارزش در مورد تمرینات شخصی و ۶ مرحله ای برای رسیدن به انزال خیلی دیر و چند ارگاسمی در یک رابطه

 

ما به شما تضمین‌ می دهیم می توانید کنترل کامل اعمال جنسی خود را به دست بگیرید و تا هر زمان که دوست داشتید انزال خود را به عقب بیاندازید ، در ضمن شما عمل بسیار لذت بخش ارگاسم بدون انزال و ارگاسم چندگانه را هم یاد خواهید گرفت...

 

 

  • این هم نظر تنها یکی از دوستانی که کتاب رو تهیه کرده و برای ما کامنت گذاشته بود :

 

  • سلام دوست گرامی
    تنها با خوندن فصل اول کتاب، فهمیدم که یکی از با ارزش ترین چیزهاییه که در زندگی بدست آوردم. واقعاً برای به اشتراک گذاری چنین چیز با ارزشی از شما ممنونم. از دو چیز خیلی تعجب می کنم یکی اینکه چرا همیشه اطلاعات با ارزش از دسترس ما انقدر دورن و دور و برمون پرشده از آدمای بی سواد و بی وجدان. دوم اینکه بطرز واقعاً شگفت انگیزی درست زمانیکه تصمیم گرفتم یه زندگی سالم و با انرژی داشته باشم به مطلب شما بر خوردم. شاید تعجب کنید ولی باید بگم اینهمه هیجان فقط بعد از خوندن 9 صفحه از کتاب برام ایجاد شده. من خیلی به مطالعه و بررسی و تحلیل مسائل مختلف علاقه دارم سلامت جسم و روح همیشه مسئله ام بوده در زندگی. کافی بود تیتر کتابو بخونم تا بفهمم اینبار تیرم خورده وسط هدف.
    فعلاً دارم کلمه به کلمه کتابو می بلعم. امیدوارم بتونم لطف شما رو جبران کنم. اگه اجازه بدین حتماً باهاتون در تماس خواهم بود.
    دوستدار شما هادی

 

 

  • در صورت بروز هرگونه مشکلات احتمالی مثل دانلود نشدن یا خراب بودن لینک که شاید گهگاهی پیش بیاد و نتونین دانلود کنین یا هرگونه سوال در رابطه با محصول لطفا به آیدی تلگرام زیر پیام بدهید تا سریعا مشکلتون رو حل کنم...
  • سپاس doctor_4kia@

 

 

و همچنین اگر از کوچکی آلت تناسلی رنج میبرین یا از سایز آن رضایت ندارین برای درمان کوچکی آلت و افزایش اندازه آن (هم درازا هم قطر آلت) بوسیله داروی موضعی طبیعی و صددرصد خالص و صددرصد بدون عوارض با جواب دهی و کارآیی بسیار بالا با همین آیدی تلگرام بالا در تماس باشین...

این دارو خالص ، کاملا بدون هرگونه عوارض بوده ، سایز آلت رو در کوتاهترین زمان افزایش داده و بدون بازگشت هست ، و در عرض ۱۰ اول روز نتایج اولیه آن کاملاً قابل مشاهده میباشد

  • این دارو دارای روش ساخت پیچیده و زمانبری است که همین امر باعث شده قیمت آن کمی بالا باشد. در مقایسه با محصولات شیمیایی موجود در بازار، هم نتیجه بسیار بهتری دارد و هم اینکه با کمترین هزینه و بدون کوچکترین عوارض میتوانید به نتایج دلخواه خود دست یابید.
  • این روغن یک روغن ۱۰۰٪ طبیعی و تولید شده در پیشرفته ترین لابراتوارهای طب سنتی میباشد. این محصول به عنوان موثرترین حجم دهنده و افزایش دهنده سایز گونه ، لب ، سینه و باسن بانوان و افزایش سایز آلت در‌ مردان مورد استفاده قرار میگیرد. که البته در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد.

خواص روغن:

افزایش سایز و حجم گونه ها، لب ها، سینه، باسن بانوان و آلت تناسلی مردان و...

نرم‌ کننده و لطافت پوست

حجم دهنده صورت های استخوانی

کمک به دیر انزالی آقایان (که باید همراه با مکمل استفاده شود)

از بین برنده و مسکن دردهای عضلانی

افزایش دهنده جریان خون در رگ ها

محرک اعصاب خارجی

رفع چین و چروک و شاداب کننده پوست

افزایش سرعت رشد و حجم عضلات در ورزشهای بدنسازی (استفاده آن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت تسریع رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص)

بدون عوارض، بدون هورمون و مواد شیمیایی، بهترین جایگزین برای روشهای پرخطر جراحی و تزریق ژل

 

مکانیزم اثر روغن:

روغن حجم دهنده دارای نوعی کمپلکس گلیکولیپوپروتئینی می باشد که دارای خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی میباشد. این عصاره روغنی باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتورهای رشد EGF می شود. در مکانیزم این محصول میتوان افزایش مقدار کلاژن و آرایش منظم تر رشته های کلاژنی ، تکثیر فیبروبلاستی ، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول های آماس اشاره کرد.

 

فواید روغن برای خانم ها:

لب : یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها، که عامل مهمی در زیبایی آنهاست لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ به همراه کمی آرایش می توانند چهره ای کاملا بی نظیر و مطلوب از چهره نمایان کند. روش هایی که امروزن بکار میروند عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا، عوارض جبران‌ ناپذیری نیز به همراه دارد.

روغن حجم دهنده با قدرت شگفت انگیز در حجم دهی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد. دوره استفاده ازاین روغن برای لب ها یک ماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

سینه : روش های متعددی برای افزایش و سایز سینه خانم ها وجود دارد. بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ، سوزش و خارش های طولانی مدت می باشند.

روغن طبیعی با اثرگذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف می باشد.

گونه : گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد. امروزه با تزریق ژل به زیر گونه یا گذاشتن پروتز گونه ، عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.

به دلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ، کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. با استفاده از روغن طبیعی اصل میتوانید حداقل بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب، دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

 

فواید روغن حجم دهنده برای آقایان :

هر چند سایز نرمال و طبیعی آلت مردان حدود ۱۶ سانتیمتر است ، اما خیلی از آقایان بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

افزایش مدت رابطه جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد به نفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چند بار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

 

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی، کاهش وزن و دستگاه لارجر باکس و... استفاده میشود. اما این روغن راهی بسیار مطمئن ، کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲ تا ۵ سانتیمتر در یک دوره ۲ تا ۳ ماهه شود که میتوان گفت نتیجه فوق العاده ای است.

 

مدت اثربخشی روغن حجم دهنده :

از هفته دوم استفاده از روغن حجم دهنده ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید.

 

 

همچنین خانم هایی هم که مشکل زود ارضایی دارند برای درمان قطعی و حل این مشکل می توانند با ما در تماس باشند.

 

 

 

 

 

 





  انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 730

برچسب های مهم

بهترین محصولات با کیفت را از فروشگاه ما دانلود کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما